Xəbərlər və Tədbirlər

”CRM - Müştəri məmnuniyyətinin idarə edilməsi” təliminə qəbul elan edirik

25.04.2022

"CRM - Müştəri məmnuniyyətinin idarə edilməsi" təliminə qəbul elan edirik.

Müştərinin cəlb edilməsi və saxlanılması, yəni daimi müştəriyə çevrilməsi əsas hədəflərdən biridir. Potensial müştərilərin idarə olunması, ən dəyərli kapital olan sadiq müştəriləri qoruyub saxlamaq şirkətlərin əsas strategiyası olaraq qalmalıdır.

Bu mövzular ayrılmazdır və bir qrup iştirakçılar üçün nəzərdə tutulur.

????‍????Təlimin davametmə müddəti 12 saatdır. Dərslər seçim əsasında həftə içi 2 dəfə hər dərs 1 saat yarım və ya həftə sonları fərdi və ya qrupda olmaqla hər dərs 3 saat tədris olunur.

Tədris proqramı linkdə: https://stimul.edu.az/.../Musteri-xidmetleri-musteri...