Təlim planı

”Call Centre - Çağrı Mərkəzinin İdarə edilməsi” təlimi (23 yanvar 2024)

STİMUL Education & Consulting müştərilərlə düzgün ünsiyyət bacarığını artırmaq, insanları razı salmaq bacarıqlarını artırmaq istəyənləri "Call Centre - Çağrı Mərkəzinin İdarə edilməsi" təlimində iştiraka dəvət edir.

 

Tarix : 23 yanvar 2024

Davametmə müddəti: 0,5 ay  (8 saat)

İştirak haqqı: 220 AZN

 

 

Təlimdə iştirak edərək nələr əldə edəcəksiniz:

- Müştərinin sizdən gözlədiyi xidmət;
- Səs tempi vasitəsilə insan durumunun analizi
- Çətin situasiyaların öhdəsindən gəlmək;
- Kritik situasiyanın stabil vəziyyətə gətirilməsi;
- İnsanları razı salma texnikaları;
- Problematik insanlara davranış qaydası;
- Konfliktin öhdəsindən gəlmək, bərpa prosesi
- Çox danışan müştərilərlə (narazıçılıq edən) davranış qaydası
- Stresin idarə olunması (özünü kontrol etme)

 

 

Bizimlə əlaqə və qeydiyyat üçün:

Ünvan: Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, C.Cabbarlı 44, Caspian Plaza, 3-cü korpus, 10-cu mərtəbə (Nizami M/S yaxınlığı)
Telefon: (+994 12) 497 75 37 / 39
Mobil: (+994 50) 661 01 17; (+994 55) 528 35 45; (+994 70) 297 75 37
WhatsApp: (+994 55) 779 75 17
E-mail: office@stimul.az
Web: www.stimul.az
https://www.facebook.com/Stimul.edu.az
https://instagram.com/stimul.az